آموزش پروژه محور تری دی مکس
آموزش پروژه محور تری دی مکس
گام اول
توی این آموزش، از واحدهای واقعی استفاده می کنیم. بنابراین اول از همه وارد مسیر Customize > Units Setup > US میشیم و Standard > Feet w/Decimal Inches رو به عنوان Unit انتخاب می کنیم. آموزش تری دی مکس
گام دوم
توی همچین صحنه هایی، کیفیت اهمیت زیادی داره. بنابراین توی انتخاب مقیاس باید دقت کنیم. این کار نقش کلیدی توی خروجی مناسب بر عهده داره. همون طور که می بینین، صحنه خیلی ساده ست. نکته: بهتره که اتاق بسته باشه و هیچ محفظه ای برای ورود نور به محیط وجود نداشته باشه.
گام سوم
دکمه F10 رو فشار میدیم و Vray رو از تب Assign Rendere انتخاب می کنیم. این طوری Vray به عنوان خروجی گیرنده یا Renderer تنظیم میشه. Vray Material رو هم از Material Editor فعال می کنیم
گام چهارم
یک Vray Material ساده رو برای تمام اشیای روی صحنه در نظر می گیریم. و تنظیمات مقدماتی رو انجام میدیم. از اونجایی که متریال Plain خیلی سریع تر از متریال های Reflective و Glossy خروجی گرفته میشه، سرعت کارمون افزایش پیدا می کنه.
تو پکیج آموزش تری دی مکس با توجه به پروژه محور بودنش، 30 تا پروژه صفر تا صد تو دل پروژه های کابردی مختلف آموزش داده شده است. از کارهای مدرن ، کلاسیک ، پارامتریک پیچیده تا جزئیات اجرای به زبان خیلی ساده آموزش داده شده است .
برای اطلاعات بیشتر لینک زیر کلیک کنید:
برچسب: ،